Strój do pracy

Głównie ubiór decyduje o tym, jak postrzegana jest dana osoba. Szef oraz współpracownicy patrzą bardziej przychylnie, jeśli strój jest odpowiednio dobrany. Chcąc zbudować swój pozytywne wizerunek, należy o to zadbać, choćby poprzez właściwy dobór stroju.

Ważne jest by ubiór zawsze był czysty, schludny i wyprasowany. Barwy ubrań do pracy powinny być bardziej stonowane, naturalne, pastelowe. Jaskrawe kolory nie będą dobrym rozwiązaniem. Minimalizm i elegancja to podstawa dobrego wyglądu.

Strój do pracy nie powinien wywoływać kontrowersji, zatem w przypadku kobiet dekolt powinien być zakryty, a spódnica powinna sięgać kolan. Przesadne eksponowanie swoich atutów będzie odbierane, jako brak kompetencji tej osoby i brak profesjonalizmu.

Dobierając dodatki do stroju ważne jest by nie przesadzić zarówno z ilością jak i kolorystyką. Wystarczy delikatna broszka, kolczyki czy bransoletka, bądź pasek czy szal zarzucony na szyję.

Do całości stroju, buty natomiast powinny być wygodne, nie za wysokie, a także powinny zakrywać palce.

Comments are closed.


Sonda

Ulubione miejsce zakupów?

Wyniki

Loading ... Loading ...
Najnowsze komentarze
Market czy sklepik?